Vzorový reklamační formulář se můžete stáhnout zde.
Naše politika vrácení peněz a vrácení trvá 30 dní. Pokud od nákupu uplynulo 30 dní, nemůžeme vám nabídnout plnou náhradu nebo výměnu.
Abyste měli nárok na vrácení, musí být vaše položka nepoužitá a ve stejném stavu, v jakém jste ji obdrželi. Musí být také v originálním balení.
Nevratné položky:
otevřená tuba
použité shakery
otevřené pytlíky na zkoušení příchutí
Vrácení peněz
Jakmile bude vaše vrácené zboží přijato a zkontrolováno, zašleme vám e-mail s oznámením, že jsme obdrželi vaši vrácenou položku. Budeme vás také informovat o schválení nebo zamítnutí vaší refundace.
Pokud budete schváleni, bude vaše refundace zpracována a kredit bude automaticky připsán na vaši kreditní kartu nebo původní způsob platby během určitého počtu dní.
Pozdní nebo chybějící vrácení peněz
Pokud jste dosud neobdrželi refundaci, nejprve znovu zkontrolujte svůj bankovní účet.
Poté kontaktujte společnost, která vydala vaši kreditní kartu, může nějakou dobu trvat, než bude vaše refundace oficiálně odeslána.
Dále kontaktujte svou banku. Před odesláním náhrady často trvá určitá doba na zpracování.
Pokud jste toto vše provedli a stále vám nebyly vráceny peníze, kontaktujte nás na adrese contact@gamerjuice.cz.
Výměny
Položky vyměníme pouze v případě, že jsou vadné nebo poškozené. Pokud ji potřebujete vyměnit za stejnou položku, pošlete nám e-mail na adresu contact @gamerjuice.cz.
Dárkové předměty
Pokud byla položka při nákupu označena jako dárek a byla odeslána přímo vám, obdržíte dárkový kredit v hodnotě vráceného zboží. Po obdržení vráceného zboží vám bude zaslán dárkový certifikát.
Pokud položka nebyla při nákupu označena jako dárek nebo si dárce nechal objednávku odeslat, aby vám ji dal později, vrátíme dárci peníze a on se dozví o vašem vrácení.
Vrácení zásilky
Chcete-li produkt vrátit, zašlete jej na adresu: {fyzická adresa}.
Budete odpovědní za uhrazení vlastních nákladů na dopravu za vrácení položky. Náklady na dopravu jsou nevratné. Pokud obdržíte náhradu, náklady na zpáteční dopravu budou odečteny z vaší refundace.
Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.
If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.
Potřebujete pomoct?
Máte-li dotazy týkající se vrácení peněz a vracení zboží, kontaktujte nás na adrese contact@gamerjuicecz.
Reklamace u přepravce
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
Zásilkovna: oznamte na email reklamace@zasilkovna.cz, nebo online https://www.zasilkovna.cz/reklamace